Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012


Let's talk about..... equality!


Ok, πριν προλάβετε να πανικοβληθείτε με το θέμα, σας διαβεβαιώ ότι δε πρόκειται για καμιά κοινωνιολογική ή ανθρωπολογική ανάλυση του όρου. Απλά θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες -κατά την γνώμη μου- παγίδες, στις οποίες πέφτει το, κατά τ' άλλα γλυκύτατο και αξιολάτρευτο, γυναικείο φύλο! Σήμερα, οφείλω να ομολογήσω πως αυτή η φωνούλα μέσα μου, που μου λέει ότι όλα δεν είναι ρόζ, έχει ένα μικρό, μικρούτσικο δίκιο... (-Επιτέλους, δικαίωση!)

Το χω κάνει και γω, το χεις κάνει και συ αγαπητή αναγνώστρια (παραδέξου το, κανείς δε θα το μάθει!), στο χουν κάνει και σένα αγαπητέ αναγνώστη (εάν υπάρχει και αγοράκι στην παρέα μας).
Φωνάζουμε, διαμαρτυρόμαστε, διαδηλώνουμε για να πετύχουμε την ισότητα των δύο φύλων, την ισότητα στις εργασιακές ευκαιρίες, στον μισθό, στην αντιμετώπιση από την κοινωνία.






- Καιιιι εδώ θα σε διακόψω! Ενώ τα κάνουμε όλα αυτά και προσπαθούμε να πείσουμε το "ισχυρό" φύλο πως τελικά δεν είναι και τόσο ισχυρό, βρισκόμαστε σε μία σχέση. Και περιμένουμε από τον άλλο να μας έχει σαν μικρά και απροστάτευτα κουτάβια. "Εσύ είσαι ο άντρας, πρέπει να μου ανοίξεις την πόρτα... να μου τραβήξεις την καρέκλα... να πληρώσεις τον λογαριασμό!"

Καιιι συνεχίζω! Όλοι μας αναγνωρίζουμε την ρομαντική φύση σε αυτές τις χειρονομίες και πρώτα από όλους εγώ! Σε όλες αρέσει να αισθάνονται πριγκίπισσες. Σίγουρα ένας άντρας που τα κάνει όλα αυτά κερδίζει πόντους στην εκτίμησή μας. Είναι ένας ιππότης στα μάτια μας. 

- Ωστόσο, ποτέ δεν σκεφτήκαμε πως οι ιππότες ανήκουν σε μία εποχή, κατά την οποία η ισότητα των φύλων ήταν μία άγνωστη φράση.

Μήπως, λοιπόν, όσο οι άντρες εκμεταλλεύονται εμάς, άλλο τόσο τους εκμεταλλευόμαστε κι εμείς?! Απλά σε διαφορετικό τομέα της ζωής μας;



- Και η απορία είναι: Τελικά, είμαστε έτοιμες να δεχτούμε την πραγματική ισότητα????!!!! 
Food for thought!

Υ.Γ. Από τούδε και στο εξής, τα καινούργια posts θα δημοσιεύονται κάθε Κυριακή, όσο πιο συστηματικά γίνεται. - μπορεί κάτι να τύχει, βρε παιδί μου! Άνθρωποι είμεθα!


3 σχόλια:

  1. οχι δεν ειμαστε ετοιμες και ουτε θα ειμαστε!! γιατι ποτε δεν ξερουμε τι θελουμε και ειμαστε και κακομαθημενες... την ισοτητα πολλες φορες την αναζητησαμε αλλα ρε παιδι μου δεν γινετε πως να το κανουμε!!! αλλο ο αντρας και αλλο εμεις τα τρυφερουδια.. μεχρι ενα οριο μπορουμε να τους πλησιασουμε. εγω ειμαι γυναικα και δεν θελω ισοτητα... θελω πολλα πραγματα να τα αναλαμβάνει το αρσενικο!γιατι ετσι θα νιωθω και εγω γυναικα και προστατευμένη και ασφαλης.θελω να πω οτι δεν θελω το ισχυρό φυλο να ειναι η γυναικα...η γυναικα να ειναι ισχυρη σε αλλα πραγματα............... και ας αφησουμε επιτελους τους αντρες να παρουν το ρολο τους πισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παλαιότερα (αλλά και σήμερα σε κάποιες χώρες) ο άντρας ήταν ο κυρίαρχος ενώ η θέση της γυναίκας ήταν υποβαθμισμένη. Πολύ αργότερα έγιναν ακραίοι αγώνες με σκοπό να τεθεί η γυναίκα ως ισχυρό φύλο. Επειδή όμως κατά την γνώμη μου στη ζωή δεν υπάρχει άσπρο και μαύρο καλό είναι να μην μπερδεύουμε την ισότητα με την ομοιότητα. Ναι δεν μπορούμε να μοιάσουμε στους άντρες, να γίνουμε ίδιοι με αυτούς γιατί πολύ απλά το κάθε φύλο είναι διαφορετικό. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ο άντρας είναι το ισχυρό φύλο! Και ναι οι άντρες έχουν περισσότερη μυική δύναμη, απο την άλλη όμως εμείς είμαστε προικισμένες με το θαύμα της ζωής. Ο καθένας έχει τον ρόλο του και αυτός ο ρόλος δεν είναι ίδιος αλλά είναι το ίδιο απαραίτητος. Κατά την γνώμη μου λοιπόν ναι πρέπει να υπάρχει ισότητα και είμαστε έτοιμες γιαυτήν γιατί ισότητα δεν σημαίνει οτι θα πάψουμε να θέλουμε ο άντρας δίπλα μας να είναι ΑΝΤΡΑΣ ούτε οτι εμείς θα πάψουμε να είμαστε εύθραυστες δίπλα του αφού έτσι μας έπλασε η φύση. Ισότητα σημαίνει σεβασμός στον εαυτό μας και φυσικά στον άλλον. Ο σκοπός δεν είναι να γίνουμε ίδιοι αλλά ισάξιοι τόσο μέσα στην οικογένεια όσο και στον έξω κόσμο. Όσο για την προηγούμενη άποψη που ειπώθηκε απο τον Ανώνυμο σαφέστατα δεν συμφωνώ και μάλιστα με στεναχωρεί που σε μια κοινωνία του 21 αιώνα υπάρχουν ακόμα τέτοιες απόψεις και μάλιστα απο γυναίκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγνωμη αν σε στεναχωρησα..αλλα αυτη ειναι η αποψη μου! γιατι τον 21 αιωνα εχουν ξεφυγει κατα πολυ τα πραγματα. και εγω γυναικα ειμαι και καποιας ηλικιας και δεν δεχομαι την ισοτητα ετσι οπως το θετεις!και ποσο μαλλον οταν σε καποιο σημειο πιο πανω λεμε ακριβως τα ιδια πραγματα! και ομως υπαρχουν πολλες γυναικες που οταν εφτασαν οικονομικά να ειναι ανεξάρτητες να εχουν τη δουλεια τους το αυτοκινητο τους και αλλα πολλα δηλαδη σε ενα ιδιο επιπεδο με τον αντρα στατιστικα τον χωρισαν!!! αρα ας μην μιλησουμε αλλο για ισοτητα!! και τι εγινε που ειναι 21 αιωνας? απο το κακο στο χειροτερο παμε σχεσεις πια με το ζορι γινονται,πολλες γυναικες ειναι μονες και σε ηλικιες που θα επρεπε ηδη να εχουν φτιαξει τη ζωη τους!και γιατι ολα αυτα?? γιατι εχουμε ξεφυγει εντελως !εγω εχω αυτον τον αντρα που εχω περιγραψει και ειμαι πολυ ευτυχισμενη!γιατι αυτος ειναι ενα τακ πιο πανω απο εμενα και αυτο με φτιαχνει... γιατι ειμαι γυναικα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή