Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Let's talk about.... honesty!


ΕΕΕ τι Κυριακή, τι Δευτέρα! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!
Στο θέμα μας... Σήμερα, φίλοι μου θα αφήσουμε τον έρωτα τελείως στην άκρη. Έτσι για αλλαγή, θα ασχοληθούμε με την φιλία. Και θα μου πείτε τώρα: Οκ, μανίτσα, αλλά τι σχέση έχει αυτό με τον τίτλο?
Και εξηγούμαι... Θα μιλήσουμε για την ειλικρίνεια μεταξύ φίλων, ΑΛΛΑ μόνο όσον αφορά τα μικρά, αθώα ψέματα που λέμε συνήθως από ευγένεια. Του στυλ: -Σου αρέσει αυτή η φωτογραφία μου?
-Ναι, είναι τέλεια!! (ενώ εννοείς: Χριστέ μου, φαίνεται λες και το ένα μάτι είναι πιο μεγάλο από το άλλο!).
























Στην καθημερινότητά μας λέμε χιλιάδες τέτοια ψέματα. Τι γίνεται, όμως, όταν έχουμε να κάνουμε με ένα φίλο?!
Για μένα, ένα τέτοιο ψέμα δεν βλάπτει κανέναν. Ίσα ίσα που ο άλλος νιώθει την υποστήριξη που περιμένει από ένα φίλο. (Μα τι θες πάλι ενοχλητική φωνή??!) 

- Σόρι, κοπελιά, πήρες φόρα! Η φιλία, όμως, δεν επιβάλλει την απόλυτη ειλικρίνεια? Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι τον άλλο τον πληγώνεις λίγο με αυτό? Δε θα ωφελούσε καλύτερα τον φίλο σου να του πεις την αλήθεια, έτσι ώστε να μην πληγωθεί από κάποιον άλλο που δε θα φοβάται να του την πεί? Εξάλλου, γνωρίζει, ότι ως φίλος το λες για καλό και μόνο.



Επομένως, μήπως το αν θα είσαι ή όχι απόλυτα ειλικρινής με τον άλλο έχει να κάνει από τα περιθώρια που σου αφήνει αυτός!; Από το αν θέλει ή όχι να ακούσει την αλήθεια?!
Δε ξέρω έχω μπερδευτεί. Είναι διπρόσωπο κάτι τέτοιο ή απλώς θέμα ευγένειας?  






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου